Η χοάνη των πωλήσεων


Η χοάνη των πωλήσεων ορίζει μια διαδικασία κατά την οποία ο επιχειρηματίας τροφοδοτεί την χοάνη συνεχώς με υποψήφιους πελάτες, ώσπου η χοάνη να γεμίσει και να αρχίσει να του δίνει πραγματικούς πελάτες (πωλήσεις).  Πως όμως ένας επιχειρηματίας θα καταφέρει να γεμίσει την χοάνη αυτή? Σε μια εποχή που βασίζεται στην πληροφόρηση και  οι υποψήφιοι πελάτες δέχονται καθημερινά χιλιάδες ερεθίσματα, ο επιχειρηματίας πρέπει να κάνει τις επιλογές του και να επικοινωνήσει την επιχείρηση του στοχευμένα. Τι σημαίνει αυτό? Αν προσπαθήσει να τροφοδοτήσει την χοάνη με άτομα που δεν ενδιαφέρονται για το προϊόν/ υπηρεσία του,  το πιθανότερο είναι ότι θα χάσει χρόνο και χρήμα . Άρα για να αποφύγει κάτι τόσο επιζήμιο πρέπει να βρεί το χώρο όπου κινούνται οι υποψήφιοι πελάτες του, να βασιστεί στην τέχνη του marketing, να τους τραβήξει την προσοχή (attention), να τους κεντρίσει το ενδιαφέρον (interest),  να τους δημιουργήσει επιθυμία (desire) και να τους οδηγήσει στην τελική αγορά (action).

Οσο πιο στοχευμένο το επικοινωνιακό μέσο, τόσο βαθύτερα στην χοάνη σπρώχνει το marketing τους υποψήφιους πελάτες. Απο εκεί και μετά είναι καθαρά στο χέρι του επιχειρηματία να κλείσει την συμφωνία. Επιλέξτε λοιπόν ένα στοχευμένο μέσο, εμπιστευτείτε το marketing και την τέχνη της επικοινωνίας, φέρτε κόσμο στην χοάνη και χρήματα στην τσέπη σας. 

Post by LenaPaliarouti